Stay positive :)




                Dawno nie było mnie w Szufladzie :) Czas nadrobić zaległości :)

Karteczkę z pozytywnym przesłaniem posyłam na Wyzwanie 3 - Deszczowa piosenka w którym należało zainspirować się wszystkim co kojarzy się z deszczem, parasolkami, kroplami deszczu, kaloszami czy tęczą. Można było sięgnąć także po deszczową kolorystykę: błękity, szarości i przezroczystości.
Mnie zainspirowały krople deszczu i parasolka :) 
Nie zawsze jest wesoło i kolorowo. Nie zawsze świeci słońce. Mimo to powinniśmy zachować optymizm. Cieszyć się każdym dniem :) Stąd właśnie moja karteczka z pozytywnym hasłem, pozytywnymi kolorami pełna kwiatów.
Przyszła wiosna, a wiosna to czas na pozytywne myślenie, pozytywne działanie :)














3 majcie się :)
Dziękuję za komentarze. Mary :)

1 komentarz:

  1. ależ pozytywna, nietypowa i ciekawa karteczka! :) jestem zachwycona!

    OdpowiedzUsuń