Magiczny pył ;)



Na blogu http://diabelskimlyn.blogspot.com gości sklep Papelia, którego właścicielką jest Irenka :) Sklep Papelia jest sponsorem wyzwania pt. HOGWART.
Hogwart to uczelnia kształcąca młodych czarodziejów mieszcząca się w zamku o nazwie Hogwart. Hogwart został wymyślony przez J.K.Rowling, autorkę Harry'ego Pottera. 
Przyznam się, że nie czytałam, ani nie oglądałam Harry'ego Pottera. Jakoś mnie nie ciągnie do czarodziejskich opowieści, ale na wyzwanie się skusiłam :)
Każda kobieta marzy by być piękną i atrakcyjną. Jeszcze bardziej by zatrzymać efekty biegnących lat, które widoczne są gołym okiem.
Do zadania podeszłam magicznie jak przystało w temacie i zarazem praktycznie ;) Otóż wykonałam buteleczkę z magicznym pyłem. Złoty pył idealny na poprawę urody. Rozświetla spojrzenie i dodaje blasku całej twarzy ;)










Szklana buteleczka odtłuszczona pokryta białą f. akrylową.
Spękania pojawiły się: kolejno farba akrylowa (czarna), creall crackle 1 medium, f. akrylowa złota (w spray'u), creall crackle 2 medium. Ponadto biała ramka plastikowa pomalowana czarną farbą akrylową, ozdobiona brokatem. Na wierzch ramki przyklejona tekturka kamea ta pomalowana farbą Fantasy Prisme Peceo kolor Eggshell White i Chestnut. Matalowa łyżeczka pomalowana złotą farbą.

Dziękuję za odwiedziny i komentarze :) Pozdrawiam. Mary :)

4 komentarze:

  1. A to dopiero podstępna bestia z Ciebie, tak obejść temat :D

    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No w takiej butelce to musi być czysta magia :) Śliczna.

    OdpowiedzUsuń