Gościnna Projektantka w Scrapgangu :)



Miałam przyjemność wystąpić jako Gościnna Projektantka kwietniowego liftu NIEkartkowego TU na blogu http://www.scrapgangsterki.blogspot.com.
Zmierzyłam się z wymagającym wyzwaniem :) Zadaniem było wykonać pudełko na fotografie
wg. kursu, którego autorką jest  Anna Maria. Jak dla mnie kurs jest łatwy i przejrzysty :)
Wymaga pracy, ale efekt jest wart zachodu. Takie pudełeczko możemy wykonać jako prezent dla bliskich, bądź dla Nas samych :) Na różne okazje: Komunię Świętą, Ślub, Urodziny, Wspomnienia z wakacji, czego dowodem są piękne prace projektantek Scrapgang'u :) Moje pudełko przeznaczę na fotografię, aby zachować wspomnienia.


W imieniu załogi bloga zapraszam na wyzwanie liftu NIEkartkowego kwietnia :)



Poniżej moja praca :)






Dla zainteresowanych podam materiały z których wykonałam pudełko.
Papiery Hot&Cold-Chocolate, Hot&Cold-Piżama, Hot&Cold-Ice, Paris Paris- Chocolate, napis z papieru Holmes in love-Letter, klej w sztyfcie Glue stick firmy Patio oraz Super strong Gel klej firmy Toma (Polecam oba !) niebieska wstążka, tekturka tu, badzik z kolekcji Paris Paris tu, brązowa farba akrylowa, kostki 3d.






Dziękuję za odwiedziny i komentarze. Pozdrawiam. Mary :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz