Tag z baletnicą :)


Moja kochana bratanica Amelka od niedawna chodzi na balet :) Uwielbia baletnice. Zrobiłam Jej niespodziankę i do prezentu pod choinkę dołączyłam tag z baletnicą w zimowym, świątecznym klimacie. Strój baletnicy: góra-papier UHK Gallery Niedzielny poranek, zaś dół-foremki papierowe do babeczek 2 szt. Baza to UHK Gallery Niedzielny poranek, baza pod baletnicą to papier Bo Bunny's Back to backs tu. Inne materiały to: dziurkacz śnieżynka, biały karton, tusze do stempli: jasny zielony, turkusowy, żółty, czarny, klej magic, gel klej w sztyfcie super strong, cekiny, wstążka, kawałek materiału, stemple nuty i zawijas, śnieg z tuby, mini motylek z tekturki, zielona kredka akwarelowa, żółty pisak, pasek papieru do ozdabiania z kolekcji Hot&Cold tu. Wybrany element to ramka na wpis przyczepiona do wstążki.
Tag posyłam na wyzwanie WYZWANIE #33 - Tagi na prezenty na blogu http://craftfunsklep.blogspot.com. W pracy użyłam produktu ze sklepu-tekturka Baletnica















Dziękuję za odwiedziny i komentarze :)
Pozdrawiam. Mary :)






2 komentarze:

  1. jaka śliczna baletnica :D bardzo fajnie ją ubrałas :D bratanica na pewno będzie zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) baletnica się podoba :) to najważniejsze :)

    OdpowiedzUsuń