Serduszko dla Najdroższej....

Zbliża się Dzień Matki. Przygotowałam dla Mojej kochanej Mamusi pudełeczko w kształcie serduszka, które mam nadzieję, że Jej się spodoba. Zrobione z sercem, w podziękowaniu za to, że jest. Jest nie tylko najlepszą Mamą, ale także najlepszą przyjaciółką, która rozumie mnie bez słów. Dziękuję Jej za wszystko. Zawsze będę Jej wdzięczna.

Szkatułkę posyłam na wyzwanie:

-Hexagon-party. na blogu http://scrapowypasstartowy.blogspot.com/2014/05/hexagon-party.html

Użyłam tekturki Plaster miodu. Niektóre środki plastra ozdobiłam stopioną kredką świecową
(k. niebieski) oraz przykleiłam niebieskie i zielone koraliki.

Wyzwanie z Klarysą-Tusz na blogu http://projektwagiciezkiej.blogspot.com/

Tuszem do stempli potuszowałam papier z nutami, tekturkę plaster miodu, brzegi szkatułki, brzegi środka pudełka.

- wyzwanie na blogu http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/ - majowe wyzwanie dwutygodniowe http://skarbnica-pomyslow.blogspot.com/2014/05/majowe-wyzwanie-dwutygodniowe.html

Motywem serca jest baza szkatułki w kształcie serduszka.

Zgadzam się na zamieszczenie pracy na blogu Skarbnicy Pomysłów oraz na stronie FB.




BANEREK DO POBRANIA



Użyte materiały:

Drewniana szkatułka, papier z kolekcji My Precious Szafir i Akwamaryn, pasek motyle także z tej kolekcji, dwustronne karty z nutami format A5, które pochodzą z wygranego candy w Retro Kraft Shop, papier ścierny (drobnoziarnisty), tekturka Plater miodu tu, Podkład/klej Haftgrund do techniki serwetkowej tu, tusz do stempli k. żółty, niebieski, zielony, czarny, kredki akwarelowe w kolorach żółty, jasny, ciemny zieleń, jasny, ciemny niebieski, farba akrylowa k. zielony, farba plakatowa k. biały, zielone i niebieskie koraliki, kawałek gazy zaf. na niebiesko, klej gel-super strong, klej magic, kostki 3d, pisak k. niebieski tu, kredki świecowe (k. niebieski), małe różyczki w k. białym zafarbowane kredkami akwarelowymi na niebieski i zielony, mgiełki akwarelowe k. żółty, zielony, niebieski (prod. własna), suszone zapachowe kwiaty i liście z torebki, ozdobne szpilki z kolorowymi końcówkami, sizal (zieleń).

Wykonanie:
Szkatułkę przetarłam papierem ściernym (drobnoziarnisty). Zewnętrzną stronę pokryłam podkładem/klejem Haftgrund do techniki serwetkowej. Po wyschnięciu przeźroczysty. Wierz pudełeczka i spód pomalowałam jasną i ciemną f. akrylową z dodatkiem białej. Po wysuszeniu przykleiłam na wierz i spód szkatułki papier z motywem nut, który wcześniej pokryłam mgiełką akwarelową (własna produkcja) w kolorach żółty, zielone, niebieski, następnie tuszami także w tych kolorach, dodatkowo biała f. akrylowa. Wysuszyłam suszarką do włosów, przykleiłam klejem gel-super strong. Brzegi papieru potuszowane czarnym tuszem do stempli. Na wierzchu pudełka przykleiłam tekturke plaster miodu, który wcześniej przycięłam. Podzieliłam na mniejsze części, które przykleiłam także na spodzie szkatułki. Tekturka potuszowana odpowiednio na niebieski i zielony i żółty kolor (spód pudełka) tuszem do stempli. Plaster przyklejony klejem magic. Na wierzchu pudełka niektóre plastry pokryłam stopioną kredkę świecową w kolorze niebieskim. Dodałam koraliki zielone i niebieskie, różyczki (poprzednio białe) zafarbowane kredkami akwarelowymi (zielony, niebieski kolor), szpilki z ozdobnymi "główkami", zapachowe suszone ozdoby roślinne z torebki, kawałek gazy zafarbowany na niebiesko, zielony sizal. Przykleiłam kostami 3d motyle z pasków papierowych. Plastry miodu poprawiłam kredkami akwarelowymi. Zanim całkowicie przykleiłam ozdoby, papier lekko pomalowałam zmoczonym w wodzie pędzelkiem, aby dodać mu głębi koloru. Po wyschnięciu czynność powtórzyłam, uważając na delikatną fakturę papieru. Boki pudełka pomalowałam białą farbą plakatową. Po wyschnięciu klejem gel-super strong przykleiłam ozdobne papiery scrapowe (nazwy podane wyżej w materiałach). Brzegi potuszowane i przycieniowane niebieskim tuszem do stempli. Wnętrze pudełka potuszowane niebieskim tuszem do stempli (widać poniżej na fotce).


                                                                 Przed


                                          
                                                                         
                                                                   Gotowe


                                                

















                                                                 Pozdrawiam!
                                                                      Mary :)

21 komentarzy:

  1. Cudne polaczenie kolorow i super pomysl z tym zielonym miodzikiem ...

    OdpowiedzUsuń
  2. Your project is so wonderfull, love how you build the box up, thank you so much for becoming a follower, you now have a new follower also :), hugs, Marion

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You marion :) I'm so glad that U like my project. I'm happy with my new followers :) Greets :)

      Usuń
  3. This is absolutly stunning Mary. The box is so beautiful, full of lovely details all over.
    Thanks for following my blog, i'll follow you also :)

    Have a happy weekend,
    Hugs, Dunja

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny upominek dla mamy, na pewno doceni taki drobiazg przygotowany od serca. Dziękuję za szalenie sympatyczny komentarz, pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Ciepłe pozdrowienia :)

      Usuń
  5. Dziękujemy za udział w Wyzwaniu SPS. =)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!!
    Dziękuję za udział w wyzwaniu na PWC;)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne nasycone kolory...!
    i jakie dopracowane w szczegółach, podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! What a stunning project, Maria. LOVE the lush green colours.
    xxx Asha

    OdpowiedzUsuń
  9. Niesamowita praca. Gratuluję wygranej na PWC, absolutny nr 1 !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziękuję za bardzo miłe słowa :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Piękne pudełko, rewelacyjne kolory :) Dziękujemy za wyzwanie w Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń